Kuntosali ja ryhmäliikuntatunnit

Kylpylähotelli Rauhalahden majoitustiloissa yöpyvät voivat kuntoilla kuntosalissa veloituksetta. Arkipyhinä ei pidetä treenejä ollenkaan, myös pyhien aattojen treeneissä voi olla muutoksia. Tarkista treenikalenterista.

TREENIT

  • Varaa paikkasi tunneille, jotta mahdut mukaan --> VARAA TÄSTÄ
  • Varaus tulee ehdottomasti peruuttaa, mikäli olet estynyt tulemaan tunnille.
  • Kuntosalissa kävijöille on kuntosalissa desinfiointivälineitä - puhdista kuntosalilaite aina ennen ja jälkeen käytön.
  • Liikuntasalissa on myös desinfiointivälineet. Treenitunnin jälkeen jokainen desinfioi käyttämänsä välineet (kahvakuula, kuminauha jne.) sekä myös jumppamaton. Suositeltavaa on tuoda oma jumppamatto.
  • Liikkuessasi tiloissamme pyydämme huolehtimaan käsihygieniasta. Pese kädet ennen ja jälkeen treenin ja käytä käsidesiä.  

 

KUNTOSALI

Kuntosali avoinna su-to (+pyhäpäivinä) klo 9-20, pe-la klo 9-21.

HINNASTO

Kuntosali

  • Majoittujat veloituksetta, muut kertakäynnit: 8 €
  • 10 kerran kortti ja kuukausikortti: 62 € / kortti.
  • Kuntosali + kylpyläkäynti: 20 € / hlö
  • Opiskelijat, eläkeläiset ja työttömät 6,50 €. 10 kerran kortti ja kuukausikortti: 50 € / kortti.

Treenit / Jumpat

UUTTA👌: Ajalla 1.1.-31.5.2023 jumppien kuukausikortti vain 39 €👍👍! Tarjouskortti on henkilökohtainen.
Huom! Kortti käy liikuntasalissa pidettäviin jumppiin eli korttia ei voi käyttää vesijumppiin.

  • Jumpat 8 € / kerta, 10 kerran kortti ja kuukausikortti: 62 € / kortti. 
  • Opiskelijat, eläkeläiset ja työttömät: 6,50 €, 10 kerran kortti ja kuukausikortti: 50 € / kortti.
  • Iltavesitreenit 10 € / kerta sis. kylpylän, 10 kerran kortti 75 € / kortti
  • Opiskelijat, eläkeläiset ja työttömät: 9 €, 10 kerran kortti 69 € / kortti

Harjoitusohjelmat

  • Rauhalahden liikunnanohjaajat laativat yksilöllisiä harjoitusohjelmia mm. kuntosaliin, yleiseen kuntoiluun sekä juoksuun (mm. maratonille valmistautuminen).
  • Lisäksi on mahdollisuus sähköpostivalmennukseen sekä kunnon määritykseen ERGO PRO -testillä.
  • Harjoitusohjelmat 80 €, sähköpostivalmennus 80 € / 6 kk (ohjeet kerran viikossa).
  • Kunnon määritys ERGO PRO -testillä 80 €, kesto 60 min (sis. painonmittaus, rasvaprosentin määritys, verenpaineen mittaus, polkupyörä-ergometritestaus, harjoitteluohjeet tulosten perusteella)

Liikuntasetelit ja -kortit

Rauhalahdessa voit hyödyntää liikuntaan ja kuntoiluun:

  • Smartum -seteleitä ja -mobiilia
  • Tyky -kuntoseteleitä
  • ePassia (HUOM! Henkilökunta tekee veloituksen kassalla puhelinnumerolla)
  • Eazybreak- mobiilipalvelua
  • Ticket -seteli / -kortti
  • TicketEdenred ja Wellness-walletia
  • Edenred virikeseteleitä/-kortteja

RYHMÄLIIKUNTATUNNIT

 Olemme ottaneet käyttöön varauskalenterin --> Varaa paikkasi tästä.

  • Otamme jumppiin 19 ensimmäistä jumppaajaa.
  • Varauskalenterista näet tunnit viikkokohtaisesti. Tunnit poistuvat asiakasnäkymästä tuntia ennen jumpan alkua. Tämän jälkeen voit tiedustella jumppaan mahtumista puhelimitse.
  • Jos jumpissa vähemmän kuin 5 kävijää, niin tunti lopetetaan tai vaihdetaan, seuraa nettisivuja ja varaa paikka varauskalenterista.

 

Rauhalahden treenit 2.1.-31.5.2023

Maanantai

9.00-20.00

Kuntosali avoinna

17.15-18.00

Vesitreeni 45 min, kylpylän kuntouintiallas

Huom. Tuntia ei pidetä 6.3., 10.4. eikä 1.5.

Kuntoilumuoto, joka sopii kaikille. Tehokasta lihaskuntoharjoitusta musiikin tahdissa. Jokainen voi säätää oman kuntotason mukaiseksi. Välineinä käytetään pötköjä, lautoja, frisbeetä jne. Sopii myös kuntoutujille liikkeiden pehmeyden ja laajuuden vuoksi.

Tiistai

9.00-20.00

Kuntosali avoinna

17.15-18.00

Vesitreeni 45 min, kylpylän kuntouintiallas

Tässä vesitreenissä nostat sykettäsi, parannat tasapainoasi ja kehität lihasvoimaasi innostavien tanssihittien rytmissä fiilistellen. Treeni muodostuu helposta veteen sovelletusta tanssillisesta askelluksesta sekä perinteisestä vesijumpasta tutuista liikkeistä ja niiden yhdistelmistä. Tämä treeni tehdään lähtökohtaisesti ilman välineitä eli voit keskittyä täysillä omaan kehoosi ja heittäytyä musiikin vietäväksi. Tunti on suunniteltu intensiteetiltään keskiraskaaksi, mutta jokainen voi säätää tehoa omalle tasolleen sopivaksi.

17.15-18.05

CrossTraining 50 min, Liikuntasali

Huom. Tuntia ei pidetä 7.3.

Tehokas Crosstraining -tunti, jossa liikkeet tehdään toistoja vastaan. Sopii kaikille, koska jokainen osallistuja tekee liikkeet omalla tahdillaan ja omien voimatasojen mukaan. Syke nousee ja lihaskunto kehittyy!

Tunnin kesto on 50 minuuttia. Tunti sisältää kevyen alkulämmittelyn ja loppuun lyhyet venyttelyt. Suosittelemme myös omatoimista alkulämmittelyä ennen tuntia.

Ohjaajana Katja Eronen

18.15-19.05

FasciaMethod 50 min, Liikuntasali

Huom. Tuntia ei pidetä 7.3.

Kokonaisvaltaista kehonhuoltoa kuntouttavasta näkökulmasta. Tunnilla keskitytään parantamaan liikkuvuutta toiminnallisin ja aktiivisin venytyksin, nivelten täysiä liikeratoja käyttäen ja lihastoimintaketjuja (fascialinjoja) mukaillen. Harjoittelua rytmitetään hengityksellä. Tunti soveltuu kaikille.

FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä tuote.

 Ohjaajana Katja Eronen

Keskiviikko

9.00-20.00

Kuntosali avoinna

17.00-17.50

RPV (reisi-peppu-vatsa) -jumppa 60 min, Liikuntasali

Huom. 1.-15.2. RPV:n tilalla on kahvakuulatreeni.

Reidet, peppu ja vatsa tehotreenaukseen. Mukavaa poltetta & tehokasta treeniä keski- ja alavartalon lihaksille.

Torstai

9.00-20.00

Kuntosali avoinna

18.15-19.15

Jooga 60 min, Liikuntasali

Joogatunnilla liikutaan virtaavasti jooga-asanoista toiseen hengityksen rytmittämänä. Joogaharjoitus yhdistää kehoa avaavan ja vahvistavan fyysisen harjoituksen sekä läsnä olemisen taidon. Tämä selkeyttää, tasapainottaa ja uudistaa sekä kehoa että mieltä. Aiempaa kokemusta joogasta ei tarvita.

Ohjaaja Mari Virkkula

Perjantai

9.00-21.00

Kuntosali avoinna

18.00-19.30

Juoksu Circuit 90 min, Liikuntasali

HUOM. Tuntia ei pidetä 7.4.

Rauhalahti Road Runnersin luotsaama juoksu circuit pitää sisällään erilaisia sykettä nostattavia ja lihaksia kuormittavia liikkeitä.

Lauantai

9.00-21.00

Kuntosali avoinna

10.30-11.30

Kahvakuula 60 min, Liikuntasali

Monipuolinen ja tehokas harjoittelumuoto, jolla kehität lihasvoimaa ja tasapainoa sekä nostat sykettä.

HUOM. Tuntia ei pidetä la 6.5.

Ohjaaja: Kati Heiskanen

Sunnuntai

9.00-20.00

Kuntosali avoinna